قانون جذب چیست؟

با دانستن رازهای موفقیت زندگی بهتری را تجربه کنید.

قانون جذب چیست؟

۲۰۰ بازديد
 
قانون جذب چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افراد علاقه مند در این حوزه می پرسند. قانون جذب به معنی استفاده از قدرت ذهنی در جذب چیزهای مثبت و منفی در زندگی است. نقش انرژی های درونی در این مبحث بسیار پررنگ است. در این مقاله به پاسخ این سوال مهم خواهیم پرداخت.

قانون جذب چگونه عمل می کند؟
حتما این جمله را در مورد قانون جذب زیاد شنیده اید که می گویند : " قانون جذب مانند گردش خون در بدن عمل می کند. شما چه به آن اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید او کار خود را خواهد کرد."
این جمله بسیار درست است. افراد زیادی این سوال را می پرسند که ما اعتقادی به قانون جذب نداریم اما همیشه اتفاقات منفی برای ما می افتد. مناسب ترین پاسخ به آن ها این است که شما به این قانون اعتقادی ندارید اما او در حال انجام وظیفه است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه با اتفاقات منفی یا مثبت روبرو می شوید به این دلیل است که دائما انرژی های منفی یا مثبت از خود ساطع می کنید و کائنات نیز به این انرژی پاسخ می دهد.

قانون جذب
قانون جذب را می توان یکی از با ثبات ترین قوانین در جهان نامید. زیرا جادوی باور را به شما ثابت می کند. شما به چه که فکر کنید مصداق بیرونی پیدا می کند و به واقعیت می انجامد. حتی زمانی که شما در خواب هستید نیز در حال ارتعاش مثبت و یا منفی هستید و این مساله موجب می شود که در طول روز با اتفاقات مختلفی بر مبنای تفکرات خود روبرو شوید. اگر فردی از این قانون به خوبی استفاده کند می تواند به خوبی مدیریت زندگی خود را در دست بگیرد. افرادی که به خوبی قانون جذب را می دانند هیچ گاه این سوال را از خود نمی پرسند که چرا فلان و بهمان اتفاق در زندگی ما رخ داد؟ زیرا دلیل آن را می دانند. و آن دلیل جادوی باور و قدرت جذب است.

قانون جذب چگونه کار می کند؟
شما چه بخواهید و چه نخواهید در حال فرستادن انرژی و ارتعاش هستید و این مهم ترین اصل در به کار گیری قانون جذب مطرح است. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که ذهن به طور خودکار در حال ایجاد تفکرات منفی است زیرا برای بقا تلاش می کند. نکته مهم این است که اگر شما مدیریت ذهن نداشته باشید و نتوانید که این افکار را به افکار مثبت تبدیل کنید به زودی شاهد اتفاقات بد خواهید بود. از قدیم الایام گفته اند : " از هر چه بترسید سرتان می آید. " قدیمی ها قانون جذب را به طور واضح و دقیق نمی دانسته اند اما همیشه به وجود این نیرو در زندگی واقف بوده اند که به هر چه فکر کنید همان را تجربه خواهید کرد.

قانون ارتعاش
در کتابی تحت عنوان " قانون جذب " که بعد از انتشار فیلم غوغایی به پا کرد در خصوص قانون جذب زیاد سخت گفت اما هیچ گاه به یک نکته اصلی اشاره نکرد و آن هم این بود که قانون جذب قانون دوم است و برای رسیدن به آن باید قانون اول را انجام دهید و آن هم ارتعاش است. همان طور که گفتیم قانون ارتعاش است که می تواند مسیری درست را در رسیدن شما به هدف بسازد.

اصل مهم در بهبود ارتعاش
یکی از مهم ترین اصول در بهبود ارتعاش و جذب اتفاقات خوب در زندگی این است که ارتعاش خود را بالا ببرید و آن را بهبود ببخشید. مهم ترین کاری که می توانید در این خصوص انجام دهید شکرگزاری است. شکرگزاری برای داشتن تمام چیزهایی که در زندگی دارید می تواند حال شما و افکار شما را دگرگون کند و این دگرگونی سرآغاز جذب اتفاقات مثبت در زندگی تان خواهد شد.

نکات مهم در خصوص قانون جذب
به جادوی باور ایمان بیاورید. به چه که فکر کنید آن را به سمت خود می کشید حتی اگر آن را نخواهید. پس مراقب افکار خود باشید.
افکار منفی ذهن خود را مدیریت کنید و تلاش کنید تا آن ها را به افکار مثبت تبدیل کنید.
تمرکز خود را بر روی هر مساله ای که بگذارید او قوی تر می شود. پس بر روی چیزهای مثبت تمرکز کنید.
به ندای قلب خود گوش فرا دهید. ندای درونی هیچ گاه اشتباه نمی کند و می تواند مانند یک تابلوی راهنما عمل کند و بهترین سیر را به شما نشان دهد.

قانون جذب چیست؟

تعریف قانون جذب بسیار ساده است. این قانون می گوید به هر چیز خوب و بدی که فکر کنیم، آن را به سمت خود جذب می کنیم. بنابراین با کمک این قانون می توانیم با تمرکز بر هر چیز، آن را به زندگی مان وارد کنیم. برای جذب چیزهای مثبت در زندگی، تنها کاری که باید انجام دهیم مثبت ماندن است. به عبارت دیگر مثبت اندیشی می تواند ناممکن ترین رویاهای ما را به حقیقت تبدیل کند!

قانون جذب توسط 7 قانون جهان هدایت می شود. این قوانین عبارتنداز:

  • اشتیاق فراوان
  • تجسم
  • باور مطلق
  • تاکید
  • تمرکز کامل
  • تجلی
  • سپاسگزاری

قانون جذب برای افراد، اشیا، احساسات، افکار و بطور کلی تمام چیزهای موجود در جهان، صدق می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.