استانداردهای تعداد کاراکتر در سئو آن پیج

با دانستن رازهای موفقیت زندگی بهتری را تجربه کنید.

استانداردهای تعداد کاراکتر در سئو آن پیج

۱۹۹ بازديد

در نظر گرفتن تعداد کلمات عنوان صفحه مهمترین فاکتوری است که به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای سایت شما را درک وتفهیم کنند. از طرف دیگر، تایتل ها اولین چیزهایی هستند که کاربر پس از جستجو در یک صفحه وب می‌بیند و با آن ارتباط برقرار می‌کند. علاوه بر عنوان صفحه، متادیسکریپشن یا همان تگ توضیحات یکی از مهمترین تگ‌های صفحه برای سئو سایت می‌باشد، چرا که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ورود کاربر به یک سایت و ورود به آن وجود توضیحات زیر یک سایت می‌باشد. درست است که این‌ها موارد مهمی هستند اما برای تعداد کاراکترهای استفاده شده در آن‌ها شرایطی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

تعداد کلمات عنوان صفحه , تعداد کلمات توضیحات سئوی صفحه , تعداد کارکترعنوان. عنوان صفحه (تایتل صفحه) ، متا کیورد و متادیسکریپشن از جمله المان‌های سئوداخلی (on page seo)  هستند که در بهینه سازی سایت بسیار اثرگذارند. به منظور بررسی دقیق این موارد ابتدا مروری کوتاه بر سئو و تقسیم بندی آن داریم و سپس تک تک این موارد را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم که در ارتقا رتبه سایت بسیار موثر است. زمانی که سایتی را طراحی و راه‌اندازی می‌کنیم قطعا به منظور دیده شدن و انتخاب شدن آن و محصولی که در آن قرار می‌دهیم، است. پس برای این هدف لازم است که اقداماتی صحیح انجام دهیم، که در پی آن آمدن و آوردن کاربران بیشتر به سایت ما از نتایج جستجو است.
 
لازمه‌ی چنین نتیجه‌ای، بودن در رتبه‌های بالاتر و برخورداری از کیفیت حضور در نتایج است. سئو همه‌ی اقداماتی است که بدین منظور و برای کسب ترافیک رایگان و طبیعی از نتایج موتور جستجو انجام می‌شود. سئو یک روش فوق العاده برای جذب کاربر بیشتر به سایت و بهبود رتبه‌ی آن در موتور جستجو است. دو فاکتور سئوداخلی و سئوخارجی نقش اصلی را در بهینه سازی وب سایت و یا وبلاگ ایفا می‌کنند.
 
 
 سئو همه‌ی اقداماتی است که بدین منظور و برای کسب ترافیک رایگان و طبیعی از نتایج موتور جستجو انجام می‌شود. 
 

سئوخارجی چیست ؟

منظور از سئو خارجی یا سئو “Off-page” مجموعه اقداماتی است که خارج از سایت صورت می‌گیرد و برروی جایگاه آن در  Bing، Google، Yahoo و … اثر می‌گذارد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم تا ملموس تر باشد ، فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی ، گرفتن بک لینک های قوی برای صفحات وب سایت ، رپورتاژ های خبری که در وب سایت های با دامین اتوریتی بالا هستن از مجموعه کارهایی هستند که میتوانند به شما کمک کنند تا سئوی خارجی قوی داشته باشید.

سئوداخلی چیست؟

 سئو داخلی کلیه اقدامات تحت کنترل ما، شامل:تنظیمات فنی، کیفیت کد نویسی، محتوای فنی ودیداری و کاربر پسند بودن سایت است. که بطور مستقیم در بهبود سایت تاثیر می‌گذارد. در این مقاله روی صحبت ما با سئوی درون صفحه است. با تمرکز بر روی سئوی درون صفحه تا حدود زیادی می‌توان سئوی برون صفحه را نیز به موفقیت رساند. پس لازم است که مطالعه‌ی دقیق‌تری در این زمینه داشته باشیم. در این زمینه می‌توانید به سایر مقالات ما در سایت کارسازشو مراجعه نمایید. با توجه به اهمیت سئوداخلی در ادامه سه مورد از موارد اصلی آن را که شامل عنوان صفحه، متادیسکریپشن و متاکیورد است، را ریزبینانه‌تر شرح می‌دهیم.
 
تعداد کلمات عنوان صفحه

تعداد کلمات عنوان صفحه

عنوان صفحه سایت یا همان meta title tag همان چیزی است که اکثر موتورهای جستجو در بالای پنجره‌ی خود نشان می‌دهند. درواقع زمانی که کاربر عبارت موردنظر خود را جستجو می‌کند، اولین خطی که در لیست نتایج جستجو برای وی قابل مشاهده است، عنوان صفحه(تایتل صفحه) است که در متا تگ تعریف شده است. همینطور زمانی که صفحه‌ی سایت شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، title tag یا همان عنوان صفحه موردی است که در مطلب منتشر شده به نمایش گذاشته می‌شود.
 
علاوه بر همه اینها نکته‌ی دیگری که در رابطه با عنوان صفحه حائز اهمیت است تعداد کاراکترهای ان است. هرچند محدودیتی در این باره ندارید اما بهتر است که بخش اصلی عنوان را در 70-60 کاراکتر اول قرار دهید چرا که فقط همین تعداد کاراکتر در صفحه نتایج جستجو در عنوان صفحه قابل نمایش است بیشتر از این تعداد به صورت ( … ) درمی‌آید. همچنین بهتر است نام برند یا شرکت خود را در عنوان اصلی قرار دهید، که برای این منظور می‌توانید بعد از کلمه کلیدی و با قرار دادن کاراکتر ( | ) نام برند خود را ذکر کنید، که این خود موجب می‌شود عنوان صفحه ظاهر مناسب و آراسته‌ای داشته باشد.
 
نکته مهم دیگر در بحث تایتل این است که تا حد امکان از اعداد در آن استفاده کنید، چرا که باعث جذب بازدیدکننده از صفحه‌ی شما می‌شود. و در آخر تذکر این نکته را لازم می‌دانیم، هرگز از عنوان صفحه‌ی تکراری استفاده نکنید چرا که اغلب، گوگل در این مورد اخطار می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.